4/12/2011

Här kommer lite bilder från min vistelse i min hemmaby som jag besökte för en halv månad sen!
När jag landade på natten och klev in i doften av hemma kom mitt hjärta jamandes och gosade genast ner med mig i sängen. Där han stannade med mig hela helgen + dagar efter jag åkt hem för att han väntade på att jag skulle komma tillbaka! ÅH <3
Jag fikade med värda människor, speciellt efterlängtade Fanny som jag inte träffat på 8 månader! Syftet med hemkomsten var att fira Jolina på hennes 21års dag och för att inviga hennes nya lya. En lyckad fest med alla mina nära och kära som sedan slutades med den finaste barndomsvännen Bea på Lotus med en grym Jonathan bakom skivspelarna. En väldigt lyckad helg i Boden, men ändå lite skönare att få lämna lilla hålan bakom mig. Tack alla för att ni är så bra!



Inga kommentarer: